Clubnieuws

Ledenadministratie

U zal het niet meteen gemerkt hebben doch ook voor Betta vzw is er sinds 1 januari een grote wijziging op het vlak van onze administratie. Na ongeveer 15 jaar is Stan De Smedt gestopt als ledenadministrator. Voor u als lid misschien niet meteen een belangrijke functie doch voorons was Stan de man die alles tot in puntjes opvolgde en de inschrijvingen opvolgde en zodoende kwam deze BETTA-Info tijdig bij u. Ook voor de ledenadministratie van BBAT vzw is er veel veranderd aangezien Stan ook deze taak heeft overgedragen.

Het doet ons veel deugd dat een bekwame opvolger werd gevonden onder onze Betta-leden. Jef De Brandt is sinds 1 januari de opvolger en wij wensen hem veel succes bij deze taak met een grote verantwoordelijkheid. Uiteraard hopen wij dat Jef nog vele jaren onze ledenadministratie kan verzorgen.

Nationale huiskeuring

Via Aquariumwereld zullen jullie al vernomen hebben dat BBAT vzw in 2015 een “Nationale Huiskeuring” organiseert. Betta kan als grootste vereniging toch niet ontbreken in deze wedstrijd en roept haar leden dan ook actief op om jullie kandidaat te stellen in één van de categorieën. Info en inschrijvingen via onze FAK - afgevaardigde, Jean of onze voorzitter, Bart (tijdens een bezoek aan het clublokaal of via Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. ).

Clubkampioenschap 2014 - Huldiging

Tijdens het voorbije ‘clubfeest’ ontvingen de laureaten van het ‘Clubkampioenschap 2014’ hun prijs en/of trofee. Een dikke proficiat aan alle deelnemers & laureaten maar zeker ook een bijzondere proficiat aan onze clubkampioen 2014, Patrick Collier.

Het werkingsjaar 2015 is al enige tijd lopende en zodoende zijn de eerste punten ook al uitgedeeld. Ook u kan deelnemen door bijvoorbeeld het indienen van het kruiswoordraadsel, deelname aan een activiteit, het schrijven van een verslag / artikel …

Foto van de aanwezige laureaten: